משרד ההגנה הרוסי: 10 ישראלים שלחמו לצד האוקראינים – נהרגו

שלמה ריזל No Comments on משרד ההגנה הרוסי: 10 ישראלים שלחמו לצד האוקראינים – נהרגו

לפי משרד ההגנה הרוסי, במהלך הקרבות בין צבא רוסיה לצבא אוקראינה נהרגו 10 ישראלים שנלחמו לצד האוקראינים, 11 אחרים עזבו את שטח המדינה, ועוד 14 ממשיכים לשרת ביחידות של כוחות המזוינים של אוקראינה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד ההגנה הרוסי פרסם נתונים סטטיסטיים על מספר האבדות של "שכירי חרב זרים" הנלחמים בשורות הכוחות המזוינים האוקראינים. מהטבלאות שפורסמו עולה בין היתר, כי במהלך הקרבות בין צבא רוסיה לצבא אוקראינה נהרגו 10 ישראלים שנלחמו לצד האוקראינים, 11 אחרים עזבו את שטח המדינה, ועוד 14 ממשיכים לשרת ביחידות של כוחות המזוינים של אוקראינה. במשרד החוץ בחרו שלא להגיב לפרסום.

עוד לפי הדו"ח, במהלך שלושת השבועות האחרונים הרגו הרוסים 391 "שכירי חרב" זרים, 240 עזבו את אוקראינה ו-151 חדשים הגיעו. רוב ההרוגים היו אזרחי פולין (166) והשאר היו מגאורגיה (50), בריטניה (23), רומניה (21) וקנדה (15).

בתוך כך הרוסים קרובים לכיבוש עיר נוספת באוקראינה – סברסק. 2 הערים הבאות שעל הכוונת הרוסי הן סלוביאנסק וקרמטורסק. אם קרמטורסק תכבש זו תהיה המכה הקשה ביותר לאוקראינים עד כה, שכן כל המערך הצבאי של המערכה בדונבאס ומזרח אוקראינה התנהל מהמטה שהוקם בה ב-2014.

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אמר אמש כי "לרוסיה אין את האומץ" להודות בתבוסה באוקראינה. זלנסקי הזהיר את הצבא הרוסי כי הוא אינו בטוח "בשום מקום על אדמת אוקראינה".  בנוסף הוא חשף כי נפגש עם סגן ראש ממשלת פולין בקייב, שם שוחח עימו על שיתוף פעולה בין המדינות.



0 תגובות